top of page

Politica de Prelucrare a Datelor Personale

In conformitate cu prevederile  Regulamentul General de ProtecÈ›ie a Datelor (GDPR), vă prezentăm mai jos Politica noastră cu privire la aspectele legate de prelucrarea datelor dumneavoastră personale, în calitate de operator de date, cu scopul de a vă face cunoscut modul în care le colectăm, scopul prelucrării, cum le utilizăm, cine are acces la ele È™i alte aspecte importante. De asemenea, această Politică conÈ›ine È™i aspecte cu privire la drepturile dumneavoastră, pe care le puteÈ›i exercita în calitate de persoană vizată. 

Prin această Politică ne adresăm utilizatorilor website-ului nostru www.cleverbizconsulting.ro, în calitate de vizitatori / potenÈ›iali clienÈ›i sau colaboratori / clienÈ›i si colaboratori ai noÈ™tri, cu rolul de persoana vizată.

Despre Noi

În cadrul acestei Politici de prelucrare a datelor, „noi” sau „CLEVERBIZ CONSULTING” se vor referi la compania noastră VALCAN CONSULTING SRL. Detalii despre compania noastră găsiÈ›i in secÈ›iunea de final. Protejarea datelor personale pe care le prelucrăm reprezintă unul din punctele importante  ale business-ului nostru (în domeniul aplicaÈ›iilor software), fiind conÈ™tienÈ›i de responsabilitatea prelucrării acestora în condiÈ›ii de legalitate È™i în acelaÈ™i timp – de siguranță. Pentru aceasta, ne angajăm să menÈ›inem un sistem de protecÈ›ie a datelor personale care este îmbunătățit continuu, făcând parte din strategia generală a companiei noastre.

Cum prelucrăm datele dumneavoastră personale (colectare și scopuri utilizare)

Există două metode prin care noi colectăm datele dumneavoastră personale È™i anume: 1) direct – atunci când completaÈ›i anumite formulare pe website sau ni le furnizaÈ›i comunicând direct cu noi 2) indirect – atunci când colectăm date prin intermediul cookie-urilor sau altor soluÈ›ii informatice.  

Atunci când doriÈ›i sa comunicaÈ›i cu noi

Prelucram datele dumneavoastră personale precum nume si prenume, telefon, email, companie, pe care ni le furnizaÈ›i în mod direct în scopul comunicării directe legate de întrebări, solicitări, clarificări, reclamaÈ›ii, acordare servicii suport si asistenta.

Atunci când vă înregistraÈ›i la newsletter-ul nostru / participaÈ›i la campanii de promovare /campanii de evaluare asupra produselor si soluÈ›iilor noastre

Prelucrăm datele dumneavoastră personale precum email-ul  în scopul de a vă transmite informaÈ›ii cu privire la produsele È™i serviciile noastre sau de date de înregistrare ca participant la campaniile promoÈ›ionale desfășurate (prelucrarea datelor se realizează conform Regulamentelor campaniilor de promovare pe care vă rugăm să le accesaÈ›i în parte pentru mai multe informaÈ›ii), precum: nume, companie, email sau telefon, etc.

De asemenea, este posibil să vă solicitam feedback-ul cu privire la produsele si soluțiile noastre oferite.

Atunci când vizitaÈ›i site-ul nostru

Prelucram date înregistrate automat de sistemele informatice (colectate în log-uri) sau de cookie-uri precum: adresa IP, locaÈ›ie geografică, setări de browser, durata vizitei, sistem de operare utilizat, navigare pagini website, etc. – colectate implicit în timpul navigării website-ului. MenÈ›ionăm că aceste date nu fac direct posibilă identificarea dumneavoastră.

Scopurile în care utilizăm aceste date personale, conform tuturor situaÈ›iilor de mai sus, sunt:

  • 1. Asigurarea comunicării cu dumneavoastră în privinÈ›a oricăror solicitări venite din partea dumneavoastră, acordând astfel suport È™i asistență (solicitările pot fi cu privire la informaÈ›ii privind produsele È™i serviciile noastre, reclamaÈ›ii, intervenÈ›ii service, etc.)

  • 2. Promovarea companiei noastre È™i a serviciilor oferite de noi prin informări (ex: newsletter) È™i prin campanii de promovare desfășurate de către noi;

  • 3. Îmbunătățirea produselor È™i soluÈ›iilor noastre prin obÈ›inerea de feedback din partea persoanelor vizate.

  • 4. Operarea, întreÈ›inerea È™i îmbunătățirea funcÈ›ionalității site-ului nostru web (pentru a corespunde nevoilor utilizatorilor) precum È™i asigurarea securității administrării acestuia, ăn sensul diagnosticării problemelor de conectivitate precum È™i prevenirea fraudelor.

  • 5. Marketing, analiza aspectelor legate de vizitatori, preferinÈ›e navigare site È™i locaÈ›ii utilizatori, tendinÈ›e ale utilizatorilor È™i comportamente – în vederea creării unei experienÈ›e personalizate adresate persoanelor vizate È™i îmbunătățirii prezentării È™i promovării companiei noastre, prin acest website.

  • 6. În scopuri administrative, legale È™i probatorii în legătura cu activitățile de mai sus precum si arhivare.

7. Bazele legale de prelucrare aferente scopurilor descrise mai sus sunt: interesul nostru legitim (asigurându-ne prin ceea ce facem ca acÈ›iunile noastre nu prevalează asupra drepturilor È™i libertăților dumneavoastră) consimțământul dumneavoastră (acesta se aplică atunci când este vorba de comunicări de marketing direct – newsletter,  sau instalări de cookie-uri care nu fac parte din categoria celor strict necesare) precum È™i execuÈ›ia contractului (atunci când există un contract încheiat între părÈ›i sau sunt demersuri pentru încheierea acestuia sau a unei comenzi).

Durata păstrării

Vom păstra datele personale colectate într-o perioadă limitată de timp, în conformitate cu politicile interne È™i cu orice legislaÈ›ie aplicabilă.

Divulgarea datelor personale către terțe părți

Din motive ce È›in de interesul nostru legitim, este posibil ca terÈ›e părÈ›i să aibă acces la datele dumneavoastră personale, în măsura în care acest lucru este necesar în desfășurarea activităților contractate. Astfel, este posibil să divulgăm date personale către furnizori de produse È™i servicii IT (mentenanță, aplicaÈ›ii È™i sisteme software, securitate), marketing (analiză, promovare, administrare newsletter), arhivare documente sau alte servicii. Vă rugăm să accesaÈ›i È™i Politica de cookies pentru mai multe detalii legate de părÈ›ile terÈ›e care pot accesa date personale prin intermediul cookie-urilor instalate pe dispozitivul dumneavoastră.

De asemenea, putem transmite datele dumneavoastră către diverse autorități, instituÈ›ii publice, avocaÈ›i, companii de asigurare, auditori, consultanÈ›i externi doar în măsura în care este nevoie că acestea să fie cunoscute sau prelucrate conform cerinÈ›elor legale aplicabile.

Pot fi situaÈ›ii în care vom fi nevoiÈ›i sa divulgăm datele dumneavoastră personale atunci când este necesar conform unei cerinÈ›e legale sau când este necesar să protejam un interes vital (al dumneavoastră sau a unei alte persoane fizice). De asemenea, această speță poate fi aplicată È™i în cazul în care este necesar pentru stabilirea È™i exercitarea dreptului nostru de apărare în faÈ›a unor reclamaÈ›ii / litigii.

Transferul internaÈ›ional al datelor în țări terÈ›e

Indiferent care sunt terÈ›ele părÈ›i si unde sunt localizate, ne vom asigura ca securitatea datelor personale este menÈ›inută (acces controlat si minimizat) È™i ca transferul de date (inclusiv în afara UE/EEA, daca este cazul) este în conformitate cu legislaÈ›ia aplicabilă în materie (ex: decizii de adecvare, clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeana, Privacy Shield).

Securitatea datelor personale

Responsabilitatea cu privire la protejarea datelor personale ne aparține, astfel ca ne preocupa ca sistemele noastre IT precum si toate masurile tehnice si organizatorice pe care le-am implementat sa fie in acord cu un sistem bine pus la punct de securitate a informației. Ne asiguram de asemenea de existenta angajamentelor de confidențialitate din partea persoanelor autorizate cu acces la date.

Drepturile dumneavoastră

In calitate de persoana vizata, aveți anumite drepturi pe care puteți sa vi le exercitați, iar noi va vom răspunde in conformitate cu toate cerințele legale aplicabile. Important este de subliniat faptul ca unele din drepturile de mai jos pot fi aplicate limitativ in anumite circumstanțe; pentru orice fel de detalii, precum si pentru transmiterea solicitării dumneavoastră va rugam sa ne contactați.

Astfel, beneficiați de următoarele drepturi:

  • 1. de a fi informat cu privire la modul in care va prelucram datele (acest lucru îl demonstram prin prezenta si comunicarea acestei Politici)

  • 2. de a avea acces la datele pe care noi le deÈ›inem (ne puteÈ›i solicita informaÈ›ii referitoare la datele personale pe care noi le deÈ›inem)

  • 2. de rectificare a datelor (va rugam sa ne sesizaÈ›i când datele personale înregistrate nu sunt corecte)

  • 3. dreptul de È™tergere a datelor (in vederea eliminării datelor personale din evidenta noastră, atunci când acest lucru este aplicabil)

  • 4. dreptul de obiecÈ›ie cu privire la modul in care va prelucram datele personale

  • 5. dreptul de portabilitate a datelor (putem sa va transmitem datele intr-un format automat, in funcÈ›ie de posibilitate)

  • 6. drepturi de obiecÈ›ie privire la decizii automate si profilare, care pot avea efecte semnificative (nu utilizam algoritmi de profilare care

  • 7. dreptul de a va adresa direct către Autoritatea de Supraveghere, in vederea formulării unei plângeri (dataprotection.ro)

Alte informații și date de contact

Pentru orice fel de întrebări sau nelămuriri cu privire la modul în care prelucrăm datele dumneavoastră personale sau pentru solicitări legate de exercitarea drepturilor, vă rugam să ne contactaÈ›i:

VALCAN CONSULTING SRL 

Str. Bobalnei nr.18, Cluj-Napoca

Telefon:  0748383580 sau email: office@cleverbizconsulting.ro

Ne vom strădui sa va răspundem cât mai prompt, acordându-vă sprijinul nostru.

Ne rezervăm să aducem modificări acestei Politici ori de cate ori considerăm că este necesar È™i vă invităm să o parcurgeÈ›i în mod constant.

Data actualizare: Ianuarie 2023

bottom of page